Pytania?

Pozwól, że rozwiejemy Twoje wątpliwości!

Na jak długo wystarcza jedna Paczka?

Z założenia jedna Paczka powinna wystarczyć na 1 do 3 miesięcy, ale oczywiście to kwestia bardzo indywidualna. Jednak niezależnie od tego, jak często gotujesz, z nami zawsze masz pod ręką idealnie świeże mięso doskonałej jakości.

Czy zmieści się w zamrażarce?

Tak! Próżniowe pakowanie i niewielki rozmiar pojedynczych porcji sprawia, że bardzo łatwo ułożyć je i zmieścić w standardowej zamrażarce (i zostaje miejsce na lody!).

Jak działa próbna Paczka?

Wybierasz, jaką Paczkę chcesz dostać, przy składaniu zamówienia zakładasz bezpieczne konto, a kiedy próbna Paczka sprawi, że zdecydujesz się na więcej - potwierdzasz nam chęć kolejnych dostaw. Jeśli nie, Twoje konto zostanie automatycznie usunięte w ciągu miesiąca od pierwszej dostawy.

Czujesz głód wiedzy?

Płatność i dostawy

Jaką mam pewność, że mięso dojedzie zamrożone?

Paczkę dostarczymy Ci autem-mroźnią, które spełnia wymogi sanepidu, a także monitoruje temperaturę ciągu mroźniczego. Dlatego Paczka dotrze do Ciebie idealnie zamrożona - ważne jest tylko, aby w ustalonym wcześniej przedziale czasowym ktoś oczekiwał na kuriera i wkrótce po odebraniu umieścił mięso w lodówce bądź zamrażarce.

W którym dokładnie momencie zostanie dostarczona moja Paczka?

Po zamówieniu próbnej Paczki, kiedy wybierasz tydzień dostawy, kontaktujemy się z Tobą jeszcze trzykrotnie. Po raz pierwszy na tydzień przed planowaną datą dostawy z jej potwierdzeniem tak, abyś w razie potrzeby ją przesunął, po raz drugi na kilka dni przed dostawą Ci o niej przypomnimy, a także w dniu dostawy, aby jak najlepiej dograć jej moment.

Dlaczego przy tworzeniu konta dodawana jest karta płatnicza?

Zautomatyzowanie płatności służy Twojej wygodzie, a przy tym jest bezpieczne – korzystamy z usług Tpay, operatora nadzorowanego przez KNF i certyfikowanego przez PCI, spełniającego najbardziej rygorystyczny 1 poziom certyfikacji dostępny w branży płatniczej. Płatności są pobierane wyłącznie za realizowane zamówienia, a usunięcie konta jest bardzo proste (a w przypadku braku potwierdzenia kontynuacji zamówień po próbnej Paczce - konto usuwane jest automatycznie).

Czy pieniądze z mojego konta zostaną pobrane bez mojej wiedzy?

Nie, płacisz tylko i wyłącznie za realizowane zamówienia, a automatyzacja płatności służy Twojej wygodzie. Koszt dostawy jest po naszej stronie.

Jak wygląda polityka zwrotów?

Ze względu na typ produktu nie można wykonywać zwrotów, jednak jeśli Paczka okaże się niezgodna z zamówieniem bądź dojedzie rozmrożona – należy się z nami skontaktować poprzez maila kontakt@miesnapaczka.pl, a na pewno rozwiążemy ten problem. Zawartość Paczki możesz zmieniać w Twoim koncie do momentu, w którym jej status zmienia się na ‘w przygotowaniu’. Do tego też momentu możesz do niej dodać coś z naszej oferty smakowitych dodatków czy ekskluzywnej oferty miesiąca.

Mięso w Mięsnej Paczce

Skąd pochodzi mięso w Paczce?

Certyfikowane, ekologiczne, czyste mięso pochodzi od lokalnych rolników z zielonej, południowo-wschodniej Polski. Każdy etap produkcji jest kontrolowany przez zewnętrzne jednostki - od chowu, po dostawę.

Jak długo zamrożone mięso jest wciąż dobre?

Według badań i według przepisów weterynaryjnych, mięso można mrozić do 18 miesięcy. My wytrzymaliśmy 12 miesięcy i potwierdzamy – mięso było wciąż idealnie świeże i pyszne, a zawdzięczamy to próżniowemu pakowaniu i mrożeniu w szczycie świeżości.

W jaki sposób najlepiej rozmrażać mięso?

Nasi klienci stosują szereg domowych metod, jednak najlepszą metodą jest rozmrażanie w lodówce i właśnie to rozwiązanie Wam zalecamy.

Jak długo po rozmrożeniu mięso może leżeć w lodówce?

Mięso najlepiej przygotować jak najszybciej po rozmrożeniu, choć opakowanie próżniowe wydłuża jego zdatność do użycia nawet do kilku dni. Jednak polecamy zasadę zdroworozsądkową – zapach i kolor mięsa są najważniejsze.

Ile mięsa jest w Paczce?

W standardowych gotowych Paczkach (3,1 – 3,4 kg) znajduje się ilość mięsa rekomendowana przez Instytut Żywności i Żywienia dla dwóch dorosłych osób na 3-4 tygodnie. W przypadku nieco większej własnej Paczki, która ma 20% więcej mięsa, jest to rekomendowana ilość na 4 tygodnie dla dwóch osób z dzieckiem. Paczki Duże są dwukrotnie większe. Ponadto, do Paczki zawsze możesz dołączyć pyszne dodatki lub skorzystać z ekskluzywnej oferty miesiąca dla naszych klientów.

Moje konto

Czy mogę zmienić zawartość zamówionej Paczki?

Tak, zrobisz to z łatwością po zalogowaniu się na swoje konto. Możesz dowolnie zmieniać Paczkę, jej rozmiar, wybierać pyszne dodatki lub korzystać z ekskluzywnej oferty miesiąca dla naszych klientów. Zmiany nie są możliwe tylko gdy realizujemy już dostawę - wówczas Paczka ma status ‘w przygotowaniu’.

Jak przesunąć datę dostawy?

Datę dostawy możesz wygodnie zmienić odpowiadając na SMS, który otrzymasz na tydzień przed planowaną datą dostawy lub logując się do swojego konta.

W jaki sposób zmienić dane dostawy, płatności czy sposób logowania?

Po zalogowaniu się na swoje konto znajdziesz tam wszystkie te opcje.

Jak zamówić lub zrezygnować z kolejnej Paczki?

Po otrzymaniu próbnej Paczki zapytamy Cię o chęć kontynuacji zamówień – jeśli ją potwierdzisz, kolejnymi dostawami będziesz sterować poprzez konto lub SMSem. Jeśli jednak się nie zdecydujesz i nie potwierdzisz, Twoje konto i dane zostaną automatycznie usunięte w ciągu miesiąca od pierwszej dostawy.

W jaki sposób zawiesić dostawy lub zupełnie zrezygnować z Mięsnej Paczki?

W Twoim koncie możesz bezterminowo zawiesić konto lub przesunąć kolejną dostawę nawet o 3 miesiące. Oczywiście możesz również usunąć całe konto, bez żadnych opłat.

Kontakt

Nie udało Ci się znaleźć odpowiedzi?

Nasz Zespół Zadowolonego Klienta jest dla Ciebie, aby pomóc i rozwiać wszelkie Twoje wątpliwości. Jesteśmy dostępni od poniedziałku do piątku, między 10 a 16.

Kontakt 1

+ 48 514 507 414

Kontakt

kontakt@miesnapaczka.pl

Twoja opinia to dla nas możliwość rozwoju,
więc daj nam znać, jeśli czegokolwiek Ci u nas brakuje.

x
Przewiń do góry